۱۷ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۰

آل پاچینو در فیلم دیوید ممت بازی می‌کند

آل پاچینو در فیلم دیوید ممت بازی می‌کند

آل‌پاچینو بار دیگر در فیلمی زندگی‌نامه‌ای از محصولات شبکه تلویزیونی اچ بی او به کارگردانی دیوید ممت بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ورایتی پاچینو که چندی پیش برای بازی در فیلم زندگی نامه دکتر جک کوورکیان (مشهور به دکتر مرگ) با عنوان "تو جک را نمی‌شناسی" برنده جایزه امی شده بود، این بار نقش فیل اسپکتر تهیه‌کننده نامدار موسیقی را بازی می‌کند که مدتی پیش به جرم قتل به 19 سال زندان محکوم شد.

این فیلم زندگی‌نامه‌ای مرحله پیش تولید را می‌گذراند در حالی که هنوز نامی برای آن برگزیده نشده است.دیوید ممت نویسنده و فیلمساز کهنه‌کار آمریکایی نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. در حالی که بری لوینسن دیگر فیلمساز قدیمی تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده دارد.

جان برنهم مدیر برنامه‌های آل پاچینو در این باره گفت: آل پس از مدت‌ها شخصیتی جذاب برای بازی کردن یافته و از اشتیاق دیوید ممت و بری لوینسن برای تولید این فیلم هم بر سر شوق آمده‌است.

فیل اسپکتر در دهه 1960 فعالیت خود به عنوان تهیه‌کننده موسیقی را آغاز کرد. او در طول چهار دهه اخیر صدها ترانه پرفروش و موفق را تولید کرده است. او در طول دوران کاری خود همواره به عنوان شخصیتی عصبی و خشن شناخته شده است.

به این ترتیب سومین همکاری آل پاچینو با شبکه تلویزیونی اچ بی او رقم می خورد.پاچینو در سال 2003 نیز در مینی سریال "فرشتگان آمریکا" نقش قاضی مشهور روی کان را بازی کرده بود.

کد خبر 1166853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha